بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حسن‌زاده:برهانی کارش عمد باشد حکمش رامی‌دهیم!

اسماعیل حسن‌زاده از برخورد شدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با فحاشی‌های بعضی تماشاگران تیم داماش خبر داد و اظهار کرد: بنده خودم در استادیوم شهید عضدی محل برگزاری دو تیم داماش و پرسپولیس حضور داشتم و مواردی را یادداشت کردم. منتظر گزارش ناظر مسابقه و داوری هستم تا با جمع‌بندی موارد رای مناسبی را صادر کنیم.
وی افزود: علاوه بر این مساله ما شاهد فحاشی‌ها و اهانت‌هایی از سوی تماشاگران داماش علیه برخی بازیکنان و مسوولان تیم ملوان بودیم که اصلا ارتباطی به آن مسابقه نداشتند. این هم جای تعجب داشت و هم تاسف‌بار بود. کمیته انضباطی قطعا برخورد شدیدی را در این باره بویژه در آستانه داربی گیلان خواهد داشت تا از این پس کسی جرات نکند، چنین رفتاری داشته باشد.
رییس کمیته انضباطی در واکنش به اظهارات سیدجلال حسینی که پس از فحاشی‌ها علیه او در بازی با داماش گفته بود از “این پس من هم هر چه به دهانم بیاید می‌گویم” اظهار کرد: سیدجلال عصبانی بود که بد صحبت کرد. فوتبالیست آرام و مودبی چون او وقتی با بی‌حرمتی‌ها و اهانت‌ها مواجه شده و طبیعتا ناراحت می‌شود، اول صبر کند ببیند کمیته انضباطی چه برخوردی خواهد داشت، بعدا این طور واکنش دهد. هر چند تحت هر شرایطی حرکت ناپسند فحاشی مورد تایید هیچ کسی نیست. ما این موارد را هم ثبت کرده و در رای کمیته انضباطی مدنظر قرار می‌گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پنجم,استقلال,کمیته انضباطی,آرش برهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com